Just for Talk!
Welcome to Talk2us! Log in or register! Then unlimited talking is all for you!

Well my PE coach is ....

Go down

Well my PE coach is ....

Post by Angelic Empress on Mon May 17, 2010 7:24 pm

That stupid perv is driving me total nuts every day! Evil or Very Mad First, he makes fun of my accent, second he looks at my boobz when he suppose to look in my eyes! Third, he said that I should command him ( yep he did! ) because he likes to be commanded!!!! Hello! What kind of "commended" he meant?! Question Well...I dunno what kinds are there anyways? Sheesh! It gets on my nerves! Plus he is crazy! He was checking my friends butt when she was walking in the front of him! Oh yeah! One more thing! he always watches girls when they doing stretches ( those that you have to bend down to the floor ant tuch your toes ) cuz their gym t-shirts to wide so he can see under clearly! Evil or Very Mad One of my male hommies wasn't dressing out one day and he watched me doing that stretch. He told me that he saw my bra with no problem! Damn him, but he is cute, I can forgive him. No wonder my coach likes to stand next to the girls at tha time! Mad Perv! Perv! Perv! He is having middle age crysis must be, so he jacking off in his office ( that is next to the girls locker room! ) after classes! What can someone tell me about this "person?'' Suspect
avatar
Angelic Empress
Admin

Posts : 330
Join date : 2010-05-13
Age : 26
Location : Tampa, Florida

http://talk2us.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Well my PE coach is ....

Post by Legend Queen on Tue May 18, 2010 5:18 pm

He is a homo.
avatar
Legend Queen
Moderator

Posts : 232
Join date : 2010-05-14
Age : 25
Location : Tampa,Florida

http://www.gaiaonline.com/profiles/14184509

Back to top Go down

Re: Well my PE coach is ....

Post by Angelic Empress on Wed May 19, 2010 3:21 pm

How do u think I feel? Yack, he is so off! I wish he can get arrested for watching girls! Perv! I hate perverted old geezers!
avatar
Angelic Empress
Admin

Posts : 330
Join date : 2010-05-13
Age : 26
Location : Tampa, Florida

http://talk2us.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Well my PE coach is ....

Post by Legend Queen on Sat May 22, 2010 2:17 pm

Old geezer???? ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh That is wayyy off. i can feel ur pain
avatar
Legend Queen
Moderator

Posts : 232
Join date : 2010-05-14
Age : 25
Location : Tampa,Florida

http://www.gaiaonline.com/profiles/14184509

Back to top Go down

Re: Well my PE coach is ....

Post by Angelic Empress on Tue May 25, 2010 9:14 am

THX! I guess all coaches are pervs... tongue
Yack! I wonder what is he thinking when he stares at girls? Embarassed
AHHHHHHHHHHHHHHH! Gross! affraid
Only one good coach in our school is coach LaRossa!
He is funny and nice plus NEVER stares at girls (and boys...)
Well at least someone!
Very Happy
avatar
Angelic Empress
Admin

Posts : 330
Join date : 2010-05-13
Age : 26
Location : Tampa, Florida

http://talk2us.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Well my PE coach is ....

Post by Legend Queen on Sat May 29, 2010 2:52 pm

Yeah
avatar
Legend Queen
Moderator

Posts : 232
Join date : 2010-05-14
Age : 25
Location : Tampa,Florida

http://www.gaiaonline.com/profiles/14184509

Back to top Go down

Re: Well my PE coach is ....

Post by Angelic Empress on Tue Jun 01, 2010 2:43 pm

When you'll get here to E.B.S.H go to LaRossa's PE! If they'll give you someone else go and complain!
avatar
Angelic Empress
Admin

Posts : 330
Join date : 2010-05-13
Age : 26
Location : Tampa, Florida

http://talk2us.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Well my PE coach is ....

Post by Nimfy★Nati☆~ on Tue Jun 01, 2010 9:40 pm

Awwww! omg!
Lol.. i know..
Omg and almost all PE teachers are pervs!
avatar
Nimfy★Nati☆~

Posts : 81
Join date : 2010-06-01
Age : 23
Location : FL/usa

http://www.facebook.com/Natalie.Miki

Back to top Go down

Re: Well my PE coach is ....

Post by Angelic Empress on Sat Jun 05, 2010 4:02 pm

We have same coach.... coach C....
avatar
Angelic Empress
Admin

Posts : 330
Join date : 2010-05-13
Age : 26
Location : Tampa, Florida

http://talk2us.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Well my PE coach is ....

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum