Just for Talk!
Welcome to Talk2us! Log in or register! Then unlimited talking is all for you!

Questions for you.

Go down

Questions for you.

Post by Legend Queen on Sun May 23, 2010 4:30 pm

Do you have a life? DO you play sports? Do you go places? Do you have a job? DO you love the environment? Do you love certain foods? DO you like to put emotes a lot? Do you love science? DO you hate History? Do you find fish interesting? Are you on a diet? Are you engaged, married, or dating? Are you emo or gothic? Do you hate show-offs? Do you hate people who are shy all the time?
What do you do for a living? What's your favorite color? Do you have a favorite sea creature? Do you like to eat seafood? Are you going to move soon? Do you hate the sound of scratching or scraping on something hard? Where did you come from? Do you hate small people? Are bugs annoying? Does sweat bother you? Have you ever stepped on someone's hand and you liked this person? Do you get nervous when people get too close to you. Who hates bunnies!?

Well...answer these questions. I'll ask more soon. You can ask some of your own if you wish. PM me or comment right now. I would love to answer these questions but too bad. I'll try next post.Smile
avatar
Legend Queen
Moderator

Posts : 232
Join date : 2010-05-14
Age : 25
Location : Tampa,Florida

http://www.gaiaonline.com/profiles/14184509

Back to top Go down

Re: Questions for you.

Post by Angelic Empress on Mon May 24, 2010 1:47 pm

Do you have a life?Yes I do! I'm breathing so yeah I have life. DO you play sports?No sports! Do you go places?Sometimes I do when I'm not grounded...Do you have a job?Not yet, but soon I'll.Do you love certain foods?I love sushi! DO you like to put emotes a lot? Hell yeah! Do you love science?Sometimes it depends what kind of science...DO you hate History?I love history! The ancient world one is interesting tho.Do you find fish interesting? Fish is sushi and sushi is good...Yep!Are you on a diet? I'm dieting all day long. Are you engaged, married, or dating?NO! I HATE DUDES!...sometimes...Are you emo or gothic? I'm not emo nor gothic! Do you hate show-offs?Yeah, of course I do! Do you hate people who are shy all the time?Not really. I'm shy sometimes.
What do you do for a living? I do something...nothing actually...What's your favorite color?Red, white, black, pink, purple, silver and gold. Do you have a favorite sea creature?Dolphin!Do you like to eat seafood? Hell yeah baby!Are you going to move soon? Yeah. Like in 10-12 days...Do you hate the sound of scratching or scraping on something hard? I hate it! Where did you come from?Ukraine!!!!!!!!!!!!!!!Do you hate small people? No! I was small 2! Are bugs annoying? Bugs are gay... Does sweat bother you?Sometimes...Have you ever stepped on someone's hand and you liked this person? No...It's kinda weid thing to ask...Do you get nervous when people get too close to you?Yeah! If the person that I like is close I'm getting exited!Who hates bunnies!?NO ONE! albino
avatar
Angelic Empress
Admin

Posts : 330
Join date : 2010-05-13
Age : 26
Location : Tampa, Florida

http://talk2us.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Questions for you.

Post by Legend Queen on Tue May 25, 2010 4:54 pm

How fast can you run? Pretty fast but I'm not running type...2 lazy... lol!
Do sweaty people bother you? Yeah! They smell!
wow!

__________________________________________

Scary things are unbelievable.
avatar
Legend Queen
Moderator

Posts : 232
Join date : 2010-05-14
Age : 25
Location : Tampa,Florida

http://www.gaiaonline.com/profiles/14184509

Back to top Go down

Re: Questions for you.

Post by Angelic Empress on Wed May 26, 2010 12:44 pm

Sorry I made lil mistake!....I edited ur post by exident and answered on ur questions there... Razz sorry!!! Wink
avatar
Angelic Empress
Admin

Posts : 330
Join date : 2010-05-13
Age : 26
Location : Tampa, Florida

http://talk2us.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Questions for you.

Post by Legend Queen on Wed May 26, 2010 10:56 pm

Hey. That's not cool!
avatar
Legend Queen
Moderator

Posts : 232
Join date : 2010-05-14
Age : 25
Location : Tampa,Florida

http://www.gaiaonline.com/profiles/14184509

Back to top Go down

Re: Questions for you.

Post by Angelic Empress on Fri May 28, 2010 9:09 am

I know sorry, I messed up whole thing... Razz
avatar
Angelic Empress
Admin

Posts : 330
Join date : 2010-05-13
Age : 26
Location : Tampa, Florida

http://talk2us.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Questions for you.

Post by Legend Queen on Fri May 28, 2010 4:54 pm

Yeah lol. I forgive you! Razz
More questions:
How long is your nose? Do you hate people who are ugly? DO you like donating stuff? Have you saved a tree? What's your favorite bedtime story!? How much calories do you burn a day? Are you in love with nature? What color would you want to dye your hair? Do you hate sugar plain? Do you know how to juggle? When did you suddenly like this site? How old are you?
avatar
Legend Queen
Moderator

Posts : 232
Join date : 2010-05-14
Age : 25
Location : Tampa,Florida

http://www.gaiaonline.com/profiles/14184509

Back to top Go down

Re: Questions for you.

Post by Angelic Empress on Sat May 29, 2010 1:27 pm

Legend Queen wrote:Yeah lol. I forgive you! Razz
More questions:
How long is your nose? NO CLUE! lol!Do you hate people who are ugly? sometimes when they really ugly! DO you like donating stuff? Yep! It's a good karma.Have you saved a tree? Yes I did few times. What's your favorite bedtime story!? Ummm...I don't remember tho... How much calories do you burn a day? ???Are you in love with nature? yes.What color would you want to dye your hair? My natural one or maybe lil of dark high lights.Do you hate sugar plain? yes!!!!!Do you know how to juggle? depens what and whom and what's the case.When did you suddenly like this site? Firs second of it's existance!How old are you? 18, duh!

__________________________________________
avatar
Angelic Empress
Admin

Posts : 330
Join date : 2010-05-13
Age : 26
Location : Tampa, Florida

http://talk2us.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Questions for you.

Post by Legend Queen on Sat May 29, 2010 2:22 pm

Lololz. More questions!
If you had a choice of wearing a funny outfit, would would it be?Ex:clown
Have you ever crashed into somebody fat?
DO you hate fat people?
Does rap bother you?
How long does it take you to read a BIIIGGG book?(bigger than Harry Potter)
Do you like Harry Potter?
What time of the day is your favorite?
How long do you spend yor time on making a spaghetti dish?
Have you ever tried lobster?
How much shrimp could you eat in one day?

Now you ask me some questions too. I'll answer these as well.
avatar
Legend Queen
Moderator

Posts : 232
Join date : 2010-05-14
Age : 25
Location : Tampa,Florida

http://www.gaiaonline.com/profiles/14184509

Back to top Go down

Re: Questions for you.

Post by Legend Queen on Sat May 29, 2010 2:26 pm

Legend Queen wrote:Lololz. More questions!
If you had a choice of wearing a funny outfit, would would it be?Ex:clown I'd wear reindeer slippers, a clown nose, a bath robe, and sunglasses, also tight pants.
Have you ever crashed into somebody fat? No. Not at all.
DO you hate fat people? hell yeah!
Does rap bother you? Sometimes.
How long does it take you to read a BIIIGGG book?(bigger than Harry Potter) If I ever ever read one, then prehaps, depends if I like it, then maybe half a month or so.
Do you like Harry Potter? No, because I've never read it or seen it.
What time of the day is your favorite?NightHow long do you spend yor time on making a spaghetti dish? I have never made one.
Have you ever tried lobster? hell ya! In maine is the finest.
How much shrimp could you eat in one day? Like 20 lbs!

Now you ask me some questions too. I'll answer these as well.

__________________________________________

Scary things are unbelievable.
avatar
Legend Queen
Moderator

Posts : 232
Join date : 2010-05-14
Age : 25
Location : Tampa,Florida

http://www.gaiaonline.com/profiles/14184509

Back to top Go down

Re: Questions for you.

Post by Angelic Empress on Tue Jun 01, 2010 1:00 pm

Here are the answersbounce
If you had a choice of wearing a funny outfit, would would it be? Naruto. I would wear Rock Lee's outfit...drunken
Have you ever crashed into somebody fat? Yes! OMG it was on subway (subway as the transportation!) at Ukraine! Oh that was hideous!
DO you hate fat people? No, but I feel bad for them tho...
Does rap bother you? NO!!! I like rap even not much as I used to, but I still listening to Eminem.
How long does it take you to read a BIIIGGG book?(bigger than Harry Potter) Like 3 days if book is interesting if it's boring I'll just stop reading it.
Do you like Harry Potter? Yes, the books are good tho, but movies not as much..I'm weird but reading seems more exciting sometimes...
What time of the day is your favorite? Evening.
How long do you spend your time on making a spaghetti dish? 25 min.
Have you ever tried lobster? NO, but I wanna do it really bad!
How much shrimp could you eat in one day?
Like damn a lot! I LOVE shrimp!...and sushi..and sashimi....yep...But I can eat really big amount of shrimps!
bounce
avatar
Angelic Empress
Admin

Posts : 330
Join date : 2010-05-13
Age : 26
Location : Tampa, Florida

http://talk2us.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Questions for you.

Post by Angelic Empress on Tue Jun 01, 2010 1:12 pm

QUESTIONS from Angelic Empress: fairy 1
1. Is gossiping EVER cool?
2. How would you feel when big fat ugly person asked you out?
3. What would you do if you cached somebody stalking you?
4. Do you think friends with benefits is cool?
5. What is your goal in life?
6. What kind of guys/girls do you like?
7. Do you think "Twilight" is good?
8. What would be your answer if somebody asked you "Can I sneeze on you?"
9. Do you think summer is awesome?
10. What is your dream job?
avatar
Angelic Empress
Admin

Posts : 330
Join date : 2010-05-13
Age : 26
Location : Tampa, Florida

http://talk2us.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Questions for you.

Post by Angelic Empress on Tue Jun 01, 2010 1:23 pm

Angelic Empress wrote:QUESTIONS from Angelic Empress: fairy 1
1. Is gossiping EVER cool? Hell yeah!
2. How would you feel when big fat ugly person asked you out? Angry, and I'll ask him "Do I look so desperate?!"
3. What would you do if you cached somebody stalking you? Got frustrated and tell him/her to lay off!
4. Do you think friends with benefits is cool? Sort of..if your benefit friend is cute...drool
5. What is your goal in life? I wanna be artist that brings happiness to others and creates beautiful art that can change the world.
6. What kind of guys/girls do you like? I dunno...Guys who like a lot of things that I like, so I have something that I can talk with them. Manly, but not to much, cute, with good sense of humor and taller that me, plus older than me for at least month.
7. Do you think "Twilight" is good? No! I don't like it anymore! It's gay! Sorry, but my opinion is made to not frustrate somebody who like it.
8. What would be your answer if somebody asked you "Can I sneeze on you?" Fuck off crazy idiot or I'll call the police!
9. Do you think summer is awesome? HELL YEAH!!!!!!!!!
10. What is your dream job?
Painting or drawing my art at my own studio and then sell it.
avatar
Angelic Empress
Admin

Posts : 330
Join date : 2010-05-13
Age : 26
Location : Tampa, Florida

http://talk2us.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Questions for you.

Post by Nimfy★Nati☆~ on Tue Jun 01, 2010 6:09 pm

Angelic Empress wrote:
Angelic Empress wrote:QUESTIONS from Angelic Empress: fairy 1
1. Is gossiping EVER cool? Hell yeah!
2. How would you feel when big fat ugly person asked you out? Angry, and I'll ask him "Do I look so desperate?!"
3. What would you do if you cached somebody stalking you? Got frustrated and tell him/her to lay off!
4. Do you think friends with benefits is cool? Sort of..if your benefit friend is cute...drool
5. What is your goal in life? I wanna be artist that brings happiness to others and creates beautiful art that can change the world.
6. What kind of guys/girls do you like? I dunno...Guys who like a lot of things that I like, so I have something that I can talk with them. Manly, but not to much, cute, with good sense of humor and taller that me, plus older than me for at least month.
7. Do you think "Twilight" is good? No! I don't like it anymore! It's gay! Sorry, but my opinion is made to not frustrate somebody who like it.
8. What would be your answer if somebody asked you "Can I sneeze on you?" Fuck off crazy idiot or I'll call the police!
9. Do you think summer is awesome? HELL YEAH!!!!!!!!!
10. What is your dream job?
Painting or drawing my art at my own studio and then sell it.

Anime/manga publisher, artist :p go go go~~!
avatar
Nimfy★Nati☆~

Posts : 81
Join date : 2010-06-01
Age : 24
Location : FL/usa

https://www.facebook.com/Natalie.Miki

Back to top Go down

Re: Questions for you.

Post by Nimfy★Nati☆~ on Tue Jun 01, 2010 6:24 pm

Do you have a life? Maybe.. wish it was better lol.. DO you play sports? Next school year.. signing up for track and tennis @.@.. oh man.. Do you go places? Sometimes. Do you have a job? No ;__; not yet.. DO you love the environment? Yes. Not here though D: Do you love certain foods? SUSHI. Very Happy with Ilona! DO you like to put emotes a lot? Yeahhhh. <--emotes freak ^__^. And lols too much. Do you love science? HELL NO. ):< Only subject that i dislike DO you hate History? No ♥️ Do you find fish interesting? No, they die a lot. ): Are you on a diet? Yes. (forgive me ilona lol) Are you engaged, married, or dating? Single...): Are you emo or gothic? Something between those two. I'm a mix of Scene hair, emo eyeliner, Visual Kei (google it!) heart, and simple girl. c: Do you hate show-offs? Mmm, maybe. Do you hate people who are shy all the time? No (: Its cute.
What do you do for a living? Go to school. Lol. What's your favorite color? White. Its a shade xD Do you have a favorite sea creature? Bleh. No.. ): i dun like water. Do you like to eat seafood? Yessss. Fish, lots of fish! Are you going to move soon? No, not yet. Do you hate the sound of scratching or scraping on something hard? Yes, so awfully annoying. -__-; Where did you come from? My mom's... XD Do you hate small people? Noooo. Are bugs annoying? They're scary ):! Does sweat bother you? Stinky! Have you ever stepped on someone's hand and you liked this person? No o.o Do you get nervous when people get too close to you? Sometimes... I likes it close ;D Who hates bunnies!? WHAAA? NOOOO.
avatar
Nimfy★Nati☆~

Posts : 81
Join date : 2010-06-01
Age : 24
Location : FL/usa

https://www.facebook.com/Natalie.Miki

Back to top Go down

Re: Questions for you.

Post by Nimfy★Nati☆~ on Tue Jun 01, 2010 6:33 pm

Legend Queen wrote:Lololz. More questions!
If you had a choice of wearing a funny outfit, would would it be?Ex:clown
This. Not sure if its funny... LOL i think it is...

Have you ever crashed into somebody fat? Yeahhh. lol
DO you hate fat people? No O:!
Does rap bother you? I don't listen to it.. mm but no.
How long does it take you to read a BIIIGGG book?(bigger than Harry Potter) Maybe 3 days.. if its non-stop.Shocked
Do you like Harry Potter? Movie yes. Harry no xD
What time of the day is your favorite? Night pirat
How long do you spend yor time on making a spaghetti dish? 0 cheers
Have you ever tried lobster? Yeah Very Happy! Omg so good.
How much shrimp could you eat in one day? I don't like shrimps xD
avatar
Nimfy★Nati☆~

Posts : 81
Join date : 2010-06-01
Age : 24
Location : FL/usa

https://www.facebook.com/Natalie.Miki

Back to top Go down

Re: Questions for you.

Post by Nimfy★Nati☆~ on Tue Jun 01, 2010 6:44 pm

Angelic Empress wrote:QUESTIONS from Angelic Empress: fairy 1
1. Is gossiping EVER cool?
2. How would you feel when big fat ugly person asked you out?
3. What would you do if you cached somebody stalking you?
4. Do you think friends with benefits is cool?
5. What is your goal in life?
6. What kind of guys/girls do you like?
7. Do you think "Twilight" is good?
8. What would be your answer if somebody asked you "Can I sneeze on you?"
9. Do you think summer is awesome?
10. What is your dream job?

1.Yeah. xD
2.Awww. Just ignore them Crying or Very sad i'm sorry i'm like that..
3.Stalk them back! pirat
4. Doesn't matter.. i guess xD
5. To move out of this effing place and live in Japan!!! Or be famous there and meet my prince charming. Jk . lol
But i really wish/will try to move and live in Japan after college or whatever (:!!
6. Someone bad/handsome/cool/and who i've never seen like that before. lol With emo hair!!! YES. Girls: i dunno.
7. 3 years ago i thought it was cooool.. now no.
8. Eww !! GO AWAY!
9.YES! With friends! Smile
10. Fashion designer... I love you
avatar
Nimfy★Nati☆~

Posts : 81
Join date : 2010-06-01
Age : 24
Location : FL/usa

https://www.facebook.com/Natalie.Miki

Back to top Go down

Re: Questions for you.

Post by Legend Queen on Thu Jun 03, 2010 4:54 pm

Nati, you are funny. Lol. xD

1. What is 2+2???? This is a tricky question.
2. What does gay mean to you?
3. How long ago did you wet the bed?
4. Long or short hair?
5. Do you brush your hair?
6. Have you ever wanted piercings?
7. If you were to date somebody who would you date?
A.) A tall man
B.) An emo man
C.) A shorty
D.) All of the above
avatar
Legend Queen
Moderator

Posts : 232
Join date : 2010-05-14
Age : 25
Location : Tampa,Florida

http://www.gaiaonline.com/profiles/14184509

Back to top Go down

Re: Questions for you.

Post by Angelic Empress on Fri Jun 04, 2010 3:13 pm

Legend Queen wrote:Nati, you are funny. Lol. xD Angelic Empress agrees!bounce

1. What is 2+2???? This is a tricky question. 0!0!0!0!0!0!0!0! Cuz Obama is a president!
2. What does gay mean to you? Friend and sumetimes good kisser.... drool
3. How long ago did you wet the bed? Like a centuries ago!
4. Long or short hair? Long! You can make awesome hairstyle on prom or wedding...
5. Do you brush your hair? YES!
6. Have you ever wanted piercings? Yes, in my belly button or eyebrow.
7. If you were to date somebody who would you date?
A.) A tall man
B.) An emo man
C.) A shorty
D.) All of the above


Good questions btw! flower

__________________________________________
avatar
Angelic Empress
Admin

Posts : 330
Join date : 2010-05-13
Age : 26
Location : Tampa, Florida

http://talk2us.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Questions for you.

Post by Nimfy★Nati☆~ on Wed Jun 09, 2010 10:18 am

Awesome questions!!! :] keep it up Very Happy


Last edited by Nimfy★Nati☆~ on Wed Jun 09, 2010 10:19 am; edited 1 time in total
avatar
Nimfy★Nati☆~

Posts : 81
Join date : 2010-06-01
Age : 24
Location : FL/usa

https://www.facebook.com/Natalie.Miki

Back to top Go down

Re: Questions for you.

Post by Nimfy★Nati☆~ on Wed Jun 09, 2010 10:18 am

Legend Queen wrote:Nati, you are funny. Lol. xD
Hahaha xD thanks! I'm not really Embarassed

1. What is 2+2???? This is a tricky question.
4 Q__Q..
2. What does gay mean to you?
Yaoi. Smexy anime guys making out lol. Or happy person~
3. How long ago did you wet the bed?
Angelic Empress:Like a centuries ago!
4. Long or short hair?
Long Mad I'm growin' it!!
5. Do you brush your hair?
Of course @__@
6. Have you ever wanted piercings?
Yes xD but i'm scared of niddles
7. If you were to date somebody who would you date?
A.) A tall man
B.) An emo man
C.) A shorty
D.) All of the above
ALL IN ONE!! :3
[/quote]
cat
avatar
Nimfy★Nati☆~

Posts : 81
Join date : 2010-06-01
Age : 24
Location : FL/usa

https://www.facebook.com/Natalie.Miki

Back to top Go down

Re: Questions for you.

Post by Angelic Empress on Thu Jun 10, 2010 5:59 pm

haha this thread goes good!
avatar
Angelic Empress
Admin

Posts : 330
Join date : 2010-05-13
Age : 26
Location : Tampa, Florida

http://talk2us.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Questions for you.

Post by Nimfy★Nati☆~ on Sat Jun 19, 2010 12:53 am

Yeah!!!
^_____^

What was your favorite toy when you were a kid?
avatar
Nimfy★Nati☆~

Posts : 81
Join date : 2010-06-01
Age : 24
Location : FL/usa

https://www.facebook.com/Natalie.Miki

Back to top Go down

Re: Questions for you.

Post by Angelic Empress on Sat Jun 19, 2010 2:26 am

toy car that boys from my block were playing with
avatar
Angelic Empress
Admin

Posts : 330
Join date : 2010-05-13
Age : 26
Location : Tampa, Florida

http://talk2us.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Questions for you.

Post by Legend Queen on Mon Jun 28, 2010 12:18 pm

Haha. I know Ilona. I was bored.
Q:
What do you say to someone when that someone says Hi?(Idk)
I like chicken! How about you?
What color is Ilona's underwear!?
avatar
Legend Queen
Moderator

Posts : 232
Join date : 2010-05-14
Age : 25
Location : Tampa,Florida

http://www.gaiaonline.com/profiles/14184509

Back to top Go down

Re: Questions for you.

Post by Angelic Empress on Sun Jul 04, 2010 12:09 am

Legend Queen wrote:Haha. I know Ilona. I was bored.
Q:
What do you say to someone when that someone says Hi?(Idk) Q____Q that's hard question dude ask me latter I gotta Google it Razz
I like chicken! How about you? You know that I hate chicken <____< it's gay chicken fucks with my brain X___X
What color is Ilona's underwear!?
Who said I wear any?... angie
avatar
Angelic Empress
Admin

Posts : 330
Join date : 2010-05-13
Age : 26
Location : Tampa, Florida

http://talk2us.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Questions for you.

Post by Angelic Empress on Sun Jul 04, 2010 12:15 am

Okay kitties<3
Mamma will give you some "extreme hard questions" lmao:
1. What YoMamma jokes you know and plz don't tell "YoMamma so fat ones", I hate those Razz
2. What was the most funny exident in public that you ever had?
3. Do you think gays are...gay? xD
4. Make stupid sentence with words "My face"
6. I believe in the wonder...How about you?
7. The grossest thing that somebody told you and what did you said back?
avatar
Angelic Empress
Admin

Posts : 330
Join date : 2010-05-13
Age : 26
Location : Tampa, Florida

http://talk2us.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Questions for you.

Post by Angelic Empress on Sun Jul 04, 2010 12:29 am

Angelic Empress wrote:Okay kitties<3
Mamma will give you some "extreme hard questions" lmao:
1. What YoMamma jokes you know and plz don't tell "YoMamma so fat ones", I hate those Razz Okay ^^ I got good ones: [b]Yo mama so greasy she used bacon as a band-aid!
Yo mama so stupid she thinks taco bell is a mexican phone company.
Yo mama so stupid she got locked in a mattress store and sleep on the floor.
YO MAMA IS SO BLACK WHEN SHE WENT TO NIGHT SCHOOL THEY MARKED HER ABSENT.

2. What was the most funny exident in public that you ever had? When I fell down on the middle of store with my skirt up...and when I was dancing on regional competition my skirt fell of me cuz it wasn't tied up properly...man it was soooo embarrassing...still hurts...:""(
3. Do you think gays are...gay? xD Duh what they called gay for then <__<
4. Make stupid sentence with words "My face" or "your face"
Okay this one is easy (duh I made the question xD) I don't know where you got your face from, but i hope you have the receipt.
6. I believe in the wonder...How about you? LOL I am in Wonderland every day before my coffee...LOL. Yes I do believe that wonders happen^^
7. The grossest thing that somebody told you and what did you said back? Well it's obvious, suck my dick, so I answered after looking at person up and down, "There is nothing to suck..." LOL it was funny Razz
avatar
Angelic Empress
Admin

Posts : 330
Join date : 2010-05-13
Age : 26
Location : Tampa, Florida

http://talk2us.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Questions for you.

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum